Blije Klanten door Blije Medewerkers

Medewerkerbetrokkenheid (engagement) maakt anno 2018 het verschil in het succes van ieder bedrijf.

Betrokken medewerkers brengen samenwerking naar een hoger niveau en zetten unieke prestaties neer. Dit levert de organisatie zo veel meer op. Denk aan hogere klantbeoordelingen, meer mond-tot-mond reclame, hogere productiviteit & sales, lagere kosten, grotere creativiteit, meer werkplezier en lager ziekteverzuim en verloop. Kortom: meer rendement voor jullie organisatie!

Onze waarderende aanpak, gebaseerd op de Appreciative Inquiry filosofie en Strengthscope, zorgt ervoor dat alle stakeholders vanuit kracht, onderlinge waardering en een gemeenschappelijke visie op de gewenste verandering, zich samen maximaal inzetten. Zo is borging vanzelfsprekend.

Resultaten zijn direct zichtbaar, voelbaar & meetbaar en een investering in een traject betaalt zich doorgaans binnen zes maanden terug.
“Strategie wordt eindelijk écht doorvertaald naar de werkvloer”.Naast dat onze interventies ervaren worden als positief, verbindend en met grote impact op de werkvloer, geven opdrachtgevers ons terug dat zij ons als echte partners zien bij realisatie van organisatiedoelen.

Wij starten met een gedegen wetenschappelijk onderbouwde 0-meting voor zowel leiderschap als medewerkerbetrokkenheid. Van daaruit ontwikkelen en verzorgen wij diverse interventies op het gebied van cultuur, leiderschap, talentontwikkeling, samenwerking, mentaliteit en gedrag.

Heb jij het lef om te kiezen voor een aanpak met wezenlijke impact op eigenaarschap van alle medewerkers op het succes van jouw organisatie?

Wil jij meer weten over onze visie op Engagement? Of wat wij voor jou en/of je onderneming kunnen betekenen?

Laat je door ons bijpraten op dit onderwerp

Lees hier interessante artikelen over Customer Engagement.