Maatwerk in Waarderende Interventies

Shining Xcellence is de specialist voor all-in ontwikkelingstrajecten op het gebied van Customer Engagement, Employee Engagement, Customer Experience, Customer Centricity, Klantbeleving, Leadership (Leiderschap) en Management Development trajecten bij ondernemingen/ vestigingen met 10-250 medewerkers. Vanuit onze jarenlange expertise en na een gedegen intake, kunnen wij onze klanten een allesomvattend traject aanbieden met verrassend duurzame resultaten.

Een voorbeeld: Zo kan Timemanagement er ook uitzien

Een ondernemer meldt zich bij ons voor een cursus time-management voor zijn verkopers
>De intake met de ondernemer én twee van zijn verkopers leert ons, dat er meer ruimte voor verbetering is
> Ook de ondernemer zelf kon meer structuur aanbrengen in de aansturing van zijn verkopers
> Aan de slag met een all-in traject: een waarderende interventie met de directeur, twee klanten en een aantal klanten met de titel: De tijd naar je hand zetten
> en daarop gevolgde training & coaching waarin naast tools voor time-management ook meer aandacht werd gevraagd voor respect voor elkaar en grenzen stellen
>Een aantal gesprekken waarin wij de ondernemer tools aanreikten om zichzelf en zijn verkopers meer gestructureerd aan te sturen.

Onze visie hierop was: Je kunt verkopers wel leren om hun werk beter te structureren, maar als de manier van aansturen het gestructureerd werken lastig maakt, zullen de resultaten niet duurzaam zijn. Waarom noemden wij de training geen ‘time-management’, maar ‘de tijd naar je hand zetten’? Dit is vanuit onze achtergrond met waarderend ontwikkelen het hogere doel. Wat dat is, lees je hier.

Maatwerk duur? Doordat wij alleen daarmee aan de slag gaan wat echt nodig is én door het creëren van de optimale omstandigheden de resultaten van onze interventies verduurzamen, zijn de kosten vaak lager dan standaardoplossingen. Kijk hier voor onze overzichtelijke tarieven!

Deelnemers aan maatwerk ontwikkelingstraject